توسعه فردی

8 تا از اینفلوئنسرها محبوب هلندی با شهرت جهانی

در این مطلب جذاب، معروف ترین و محبوب ترین اینفلونسرهای فضای مجازی کشور هلند را معرفی می کنیم تا کمی بیشتر با آنها آشنا شویم.

1. بنت لیم

  • #فالوور: 223 هزار
  • تمرکز: زیبایی، مد

چه چیزی وی را ارزش پیگیری می‌کند؟ بهترین توصیف برای سبک بنته، ترکیبی از صلابت و زنانگی است. او به زیبایی‌شناسی بسیار مینیمالیستی علاقه‌مند است و از طریق آن، چگونگی ساخت قرقره را به‌خوبی می‌داند. سبک او قابل دسترس است و برای بسیاری از دختران جذاب است. وی دقیقاً آنچه که جوانان امروزی “دختر” می‌نامند را نمایندگی می‌کند. Benthe همچنین یک کارآفرین است و فروشگاه آنلاین لباس به نام “Butter And Hazel” را اداره می‌کند. او زندگی خود را بر اساس این اصل زندگی می‌دهد که “باید به اهداف خود با صدای بلند اعتقاد داشت”. در این صورت آنها اغلب محقق می شوند.

 

آینده؟ بنته دوست دارد خط لباس خود را بیشتر گسترش دهد. او اخیراً یک مجموعه زیبای بیکینی بهار تابستان 2022 را منتشر کرده است، چیزی که او سخت روی آن کار می کرد.

2. آماکا هاملینک

  • #فالوور: 215 هزار
  • تمرکز: مد، سفر، غذا

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ او نیمه نیجریه ای و نیمی هلندی است و آماکا قلب ما را کاملا ربود. این دختر با موهای مجعد از پروفایل های مد مختلف در اینستاگرام و پینترست الهام گرفت و تصمیم گرفت پروفایل خود را بسازد. اگر او عکس‌هایی از لباس‌های سرگرم‌کننده‌اش را پست نمی‌کند، به دور دنیا سفر می‌کند و تجربیاتش را با فالوورهایش به اشتراک می‌گذارد. آماکا شخصیت بسیار حبابی دارد و مدافع تنوع است. لیوان او همیشه نیمه پر است و مثبت بودن او باعث درخشش او می شود.

آینده؟ او به همراه 5 دوست، میزبانی پادکستی به نام “met de gurnels” را آغاز کرد که در آن درباره عشق، تجارت و سایر مشکلاتی که ما روزانه با آن روبرو هستیم صحبت می کنند. را

3. جیپ جانسن هلدورن

  • #فالوور: 180 هزار
  • تمرکز: مد، مامان

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ جیپ یک مادر جوان سه فرزند است که زندگی خود را از طریق وبلاگ های اینترنتی در یوتیوب و تصاویر در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. محتوای او متشکل از تصاویر زیبا و ویدیوهای خنده دار است، اما او همچنین ویدیوهای خام و احساسی را منتشر می کند و در مورد برخوردهایی که باید با آنها برخورد کند صحبت می کند. جیپ دو خط تولید لباس کودکان به نام های Liv Like a Wolf و The Sev Collection دارد که از سه فرزند خود نام می برد. او همچنین دلش برای حیوانات است. از این رو، سگ او، دو گربه، دو اسب و اسب او خانواده او را کامل می کنند.

آینده؟ علاوه بر دو خط لباسی که او در حال حاضر دارد، به زودی Fuego de Caballo نیز عرضه خواهد شد. مجموعه‌ای از لباس‌های اسب‌سواری که جیپ آن را به افتخار اسب خودش Flame نامید.

4. دومینیک کانبیدو

  • #فالوور: 180 هزار
  • تمرکز: سفر، زیبایی، مد، سبک زندگی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ دومینیک کاندیدو در لیست اینفلوئنسرهای هلندی بعدی ما است. دومینیک یک آرایشگر است که در حال حاضر در آمستردام واقع شده است. او قبلا وبلاگی به نام DEAU داشت، اما در حال حاضر با اینستاگرام خود به عنوان یک دفتر خاطرات سبک آنلاین برخورد می کند که لباس ها، داستان های سفر و تابلوهای خلق و خوی پر از الهام را با لمس شخصی پوشش می دهد. تصاویر زیبایی شناسی او برای چشم بسیار دلپذیر است.

آینده؟ او در این لحظه که به عنوان مدیر تیم کار می کند عمدتاً روی شغل خود در بخش رسانه های اجتماعی متمرکز است. اما او همچنان مطالب زیبایی در اینستاگرامش منتشر می کند.

 اینفلوئنسرهای محبوب هلندی
اینفلوئنسرهای محبوب هلندی

5. @budgethome

  • #فالوور؟ 179 هزار
  • تمرکز: طراحی داخلی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ هنگامی که دزیره و خانواده اش در سال 2015 به خانه جدیدی نقل مکان کردند، اکانت اینستاگرام @budgethome را راه اندازی کرد. فضای داخلی جدید او و عشق او به یافته های اقتصادی پایه و اساس @budgethome بود. Desiree نکات و الهام‌بخشی را به اشتراک می‌گذارد تا زندگی شیک را در هر جیبی در دسترس قرار دهد. بنابراین داشتن یک فضای داخلی زیبا (و شایسته اینستا) اصلاً نباید گران باشد.

آینده؟ دزیره از هفت سال پیش که @budgethome را راه اندازی کرد شاهد افزایش فالوورهایش بوده است. در حال حاضر، او همچنان به عنوان معلم کار می کند، اما حداقل یک روز در هفته را در @budgethome کار می کند که به یک تجارت جدی تبدیل شده است.

6. رزی جونز

  • #فالوور؟ 151 هزار
  • تمرکز: هنر، سبک زندگی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ رزی یک هنرمند تجسمی مستقر در دن هاگ است. او علاوه بر هنر، قهوه، کیک و عکاسی را نیز دوست دارد. او همیشه از همه چیز به سبک سنتی آمریکایی که به عنوان خالکوبی های قدیمی نیز شناخته می شود، تصاویر می سازد و رنگارنگ و معاصر خود را به آن اضافه کرده است. رزی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرد که می توانید برخی از آثار هنری او را خریداری کنید.

آینده؟ رزی دوست دارد فروشگاه اینترنتی خود را در طول سالها حتی بیشتر گسترش دهد. او کار خود را فقط با فروش چاپ شروع کرد و به آرامی اقلام بیشتری را به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کرد، اما معتقد است که همیشه می تواند موارد بیشتری اضافه کند و بهتر انجام دهد.

7. عیسدی جانسن

  • #فالوور؟ 135 هزار
  • تمرکز: مد، سبک زندگی و زیبایی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ اسدی در سال 2018 در مسابقه “Curvy Supermodel The Netherlands” شرکت کرد و برنده شد. این شروع کار او به عنوان یک مدل منحنی بود. او علیرغم اینکه یک سوپر مدل واقعی است، خود واقعی خود را حفظ می کند و به دنبال کنندگانش نشان می دهد که واقعاً چه کسی است. او مدافع عشق به خود است که با نقل قول های انگیزشی و تصاویر خیره کننده الهام بخش است.

آینده؟ با حرفه خود به عنوان یک مدل منحنی، او هنوز هم دنیای مد را تکان می دهد و برای مدتی به این کار ادامه خواهد داد.

8. جمع آوری چیزهای خوب

  • #فالوور؟ 122 هزار
  • تمرکز: طراحی داخلی

چه چیزی او را ارزش دنبال کردن دارد؟ آخرین اما مطمئناً کم اهمیت ترین در لیست ما از بلاگران هلندی، Theo-Bert Pot است. تئوبرت، همانطور که از نامش ممکن است نشان دهد، یک کلکسیونر است. او به قطعات زیبا توجه دارد. در برنامه تلویزیونی، “BinnensteBuiten” Theo-Bert به عنوان یک طراح داخلی دیده می شود که در آن اتاق ها را در خانه های مردم تجهیز و سبک می کند. او سبک خود را اینگونه توصیف می کند: “همیشه در هر کاری که انجام می دهم کمی بیشتر از کمی کمتر”. تئوبرت عاشق دنج بودن است و دوست دارد رنگ ها و مواد مختلف را با هم ترکیب کند. او دوست دارد نتایج کار خود را از طریق تصاویر صفحه اینستاگرام خود نشان دهد.

آینده؟ تئوبرت در آینده به جمع آوری قطعات داخلی ادامه خواهد داد. او مرتباً با گزارش های داخلی خود در مجلات خانگی ظاهر می شود. این چیزی است که به او احساس غرور می کند، تأییدی بر کار خلاقانه او.

9. آنه برکین

یکی از اینفلوئنسرهای برجسته در صنعت فیلم هلندی، “آنه برکین” است. او با استفاده از شبکه‌های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، توانسته است جامعه‌ای پرشور از طرفداران و دنبال‌کنندگان خود را بسازد. آنه به عنوان یک نویسنده، کارگردان و بازیگر، در برنامه‌های مختلف فیلمسازی و تلویزیونی در هلند شناخته شده است. استفاده هوشمندانه از رسانه‌های اجتماعی و توانایی در ارتقاء خودش را به عنوان یک برند شخصی در صنعت سینما، او را یکی از شخصیت‌های مؤثر و محبوب در جامعه فیلمسازی هلندی می‌سازد. این اینفلوئنسر معرفی فیلم نیز دارد که فیلم های جنگی زیبایی معرفی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا