موفقیت

10 راه برای کمک به دیگران که شما را به موفقیت می رساند

کمک به دیگران باید بسط طبیعی مسئولیت های هر رهبر تجاری باشد. متأسفانه، آنطور که فکر می کنید آسان نیست. به عنوان رهبر، ما اغلب آنقدر درگیر عملیات یا مشکلات خود می شویم که نمی توانیم به مردم کمکی را که نیاز دارند ارائه دهیم. با این حال، در سال گذشته، متوجه شدم که اکثر بهترین مشتریان، شرکا و روابط من از کمک من به کسی ناشی شده است. در اینجا 10 فکری وجود دارد که می تواند به شما یادآوری کند که به دیگران کمک کنید.

به اشتراک گذاشتن دانش

یکی از ساده ترین راه ها برای کمک به دیگران این است که به سادگی دانش خود را به اشتراک بگذارید. برای تدریس لازم نیست جلوی کلاس باشید. هر روز فرصتی برای آموزش فردی در مورد حوزه تخصصی خود وجود دارد. نکته کلیدی این است که به آموزش خود ادامه دهید تا بتوانید جلوتر از منحنی باشید.

پیدا کردن آنچه برای آنها ارزشمند است

قانون شماره یک کمک به مردم باید این باشد که بفهمند واقعاً چه چیزی برای کسی ارزشمند است. ممکن است زمان و تلاش خود را صرف کمک به کسی در مورد چیزی کنید که حتی در مورد آن کمک نمی خواهد. سعی کنید از آنها بپرسید که کجا به کمک نیاز دارند و وقتی فرصتی را دیدید این را در نظر داشته باشید.

منابع خود را به اشتراک بگذارید

به منابعی که روی آنها سرمایه گذاری کرده اید فکر کنید و به این فکر کنید که آیا آنها می توانند به شخص دیگری کمک کنند یا خیر. شاید یک توسعه دهنده در تیم شما زمان اضافی داشته باشد و یکی از مخاطبین شما برای انجام یک کار سریع به کمک نیاز داشته باشد. یا، شاید بلیط فصل Cardinals داشته باشید و بازی‌ای باشد که نتوانید در آن شرکت کنید. این منابع کم یا استفاده نشده را در پشت ذهن خود نگه دارید و سعی کنید آنها را به افرادی که می توانند از آنها استفاده کنند متصل کنید.

آگاه کردن آنها از یک فرصت

مهم است که مراقب فرصت ها باشید. این می تواند مطبوعات خوب، یک شریک بالقوه یا یک فرصت تجاری عمومی باشد. وقتی فرصتی را دیدید، به این فکر کنید که چه کسی می تواند از دانستن آن سود ببرد. یکی از راه هایی که من دوست دارم به کارمندانم کمک کنم این است که به دوستان، بستگان یا افراد مهم آنها کمک کنم، اگر آنها به دنبال کار هستند. بسیاری از اوقات می توانم از ارتباطات تجاری خود برای یافتن مناسب بالقوه استفاده کنم.

رسیدن به موفقیت
رسیدن به موفقیت

دادن بازخورد شفاف به آنها

بازخورد شفاف می تواند سخت باشد زیرا برخی از افراد انتقاد سازنده را به خوبی دریافت نمی کنند. فرق است بین اینکه به کسی بگوییم که او بد است و مثال‌های خوبی در مورد اینکه چگونه می‌تواند پیشرفت کند. برخی افراد آن را به خوبی درک نمی کنند، اما در دراز مدت، به افرادی که می خواهید با آنها کار کنید کمک می کنید و کارایی و موفقیت شرکت خود را نیز بهبود می بخشید.

طرفدار برند بودن

روز پیش در یک کنفرانس بودم و با یکی از خطوط هوایی امریکن، یکی از مشتریان ما صحبت می کردم. او به این موضوع ادامه می داد که چقدر ساعت Modify خود را دوست دارد. او واقعاً می خواست به شرکت کمک کند زیرا عاشق محصول بود و می خواست موفقیت آنها را ببیند. به محصولات و خدماتی که دوست دارید فکر کنید و از اطلاع رسانی به مردم در مورد آنها خجالت نکشید.

معرفی

صحبت های بزرگ زیادی وجود دارد. کسی کسی را می شناسد که یک مخاطب یا مشتری عالی است، اما در واقع هرگز معرفی نمی کند. به جای دادن و زیر پا گذاشتن وعده ها، سعی کنید هر هفته چندین مقدمه ارسال کنید. با این حال، اجازه ندهید اعتبار شما ضربه بخورد: مطمئن شوید افرادی که از آنها حمایت می کنید قانونی هستند.

داوطلبانه وقت خود را صرف کنید

زمان ارزشمند است و اکثر مردم آن را درک می کنند. وقتی از روز خود برای کمک به یک دوست وقت می گذارید، او آن را به یاد می آورد. من سعی می‌کنم هر دو هفته یک وبینار مهمان برای مخاطبین برگزار کنم تا بدانند که مایلم از روزم برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌ام با جامعه وقت بگذارم. حتی اگر چیزی به اندازه یک وبینار یا پادکست عمومی نیست، زمانی را برای کمک به یک مخاطب اختصاص دهید. این می تواند به سادگی کمک به آنها برای نقل مکان به خانه جدید باشد.

شناخت آنها

راه‌های مختلفی برای شناسایی افراد وجود دارد. می‌توانید آنها را در مقاله‌ای که نوشته‌اید بگنجانید یا در یک سخنرانی یا ارائه به آنها اشاره کنید. یک راه آسان برای شناسایی کسی، نامزد کردن او برای جایزه است. جوایز بی‌شماری وجود دارد که واقعاً می‌تواند به شبکه شما کمک کند. این که شما در مورد آنها فکر کرده اید و می خواهید آنها را بشناسید، برای نامزد بسیار معنی خواهد داشت.

در مقیاس کوچکتر، می توانید در داخل شرکت خود به رسمیت شناخته شوید. ما جایزه ای به نام “کمربند” داریم که شبیه کمربند WWF است. هر هفته برنده فعلی برنده بعدی را انتخاب می کند. این یک راه آسان برای ایجاد احساس خوبی در کارمند نسبت به کار محکمی است که برای شرکت شما انجام داده است.

هدیه دادن

هدایا گاهی می‌توانند چالش‌برانگیز باشند، زیرا هدف شما از آن نه تنها استفاده از لطف مردم به عنوان “خرید” نیست، بلکه می‌خواهید با هدیه‌ای منطقی و مفید، به آنها کمک کنید. زمانی که طوفان سندی وارد شد، بسته‌های مراقبتی را فرستادیم که بازماندگان قادر بودند از آن‌ها برای بهبود وضعیت پس از ویرانی استفاده کنند. افراد تمایل دارند به یاد داشته باشند که چه کسی در زمان نیاز به آنها کمک کرده است، بنابراین اهمیت دارد که در چنین شرایطی تلاش بیشتری انجام دهید.

کمک به دیگران همواره آسان نیست. گاهی ممکن است برنامه شما را از مسیر اصلی خود منحرف کند و زمان، پول و منابع دیگر را مصرف کند. حتی ممکن است این اقدام را به عنوان یک تفسیر نادرست ببینید. با این حال، به خاطر داشته باشید که راه‌های ساده‌ای برای نشان دادن اهمیت ارتباطاتتان وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا