توسعه فردی

رفع مشکل صفحه سیاه در Monster Hunter: World

این نحوه رفع مشکل Monster Hunter: World Blank Screen در هنگام راه اندازی است. به یاد داشته باشید که کامپیوتر خود را با استفاده از Auslogics BoostSpeed ​​بهینه نگه دارید، همیشه درایورهای خود را به روز نگه دارید و قبل از دانلود در مورد انواع مدها تحقیق کنید.

Monster Hunter: World را برای بررسی مشکل راه اندازی راه اندازی کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به برنامه تنظیمات، فایل های موقت را پاک کنید. تنظیمات را باز کنید (از Win + I استفاده کنید). پس از باز شدن صفحه تنظیمات، به System > Storage رفته و در زیر صفحه Storage بر روی Temporary Files کلیک کنید. به ویندوز اجازه دهید فایل‌های موقت شما را محاسبه کند، سپس آن‌هایی را که می‌خواهید حذف کنید، قبل از کلیک بر روی دکمه Remove انتخاب کنید.

در حالی که هر دو روش برای پاک کردن فایل های ناخواسته کار می کنند، باید عملیات را به صورت دستی انجام دهید. با این حال، اگر از Auslogics BoostSpeed ​​استفاده می‌کنید، دیگر آن استرس یا نگران فایل‌های موقتی نخواهید بود.

استفاده از دو حساب واتساپ روی یک گوشی امکانی است که با توجه به نیازهای مختلف کاربران، به آنها این امکان را می‌دهد تا همزمان با استفاده از دو شماره مختلف، در واتساپ فعالیت داشته باشند. برای دستیابی به این ویژگی، معمولاً از برنامه‌هایی مانند Parallel Space یا App Cloner استفاده می‌شود که اجازه می‌دهند یک برنامه را به صورت موازی دوباره نصب کنید و از آن به عنوان یک نسخه جدید و مستقل استفاده کنید.

در ضمن، در مورد بازی Monster Hunter: World، این یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی است که توسط Capcom توسعه یافته است و بازیکنان را به دنیایی پر از هیجان و ماجراجویی کشانده می‌کند. در این بازی، شما نقش یک شکارچی هیولاهای عظیم را به عهده دارید و باید با همکاری بازیکنان دیگر، هیولاهای مختلف را شکار کنید و منابع آن‌ها را برای بهبود تجهیزات و مهارت‌های خود استفاده کنید. با گذشت زمان و پیشرفت در بازی، شما به دست‌آوردن تجربه و توانمندی‌های جدید دست پیدا خواهید کرد. بهترین راه برای پیشرفت در این بازی، همکاری و هماهنگی با دوستان و همچنین مطالعه و استفاده از منابع آموزشی موجود است.

این برنامه اسکن هایی را برای یافتن و حذف فایل های ناخواسته و کلیدهای رجیستری مشکل ساز انجام می دهد. به این ترتیب، تضمین می‌کند که فضای هارد دیسک شما با فایل‌های بی‌فایده پر نشده است و رجیستری سیستم می‌تواند عملکرد بهینه‌ای داشته باشد. این برنامه همچنین دارای چندین ابزار دیگر است که به شما کمک می کند رایانه شخصی خود را بهینه کنید و هارد دیسک خود را در برابر نرم افزارهای جاسوسی ایمن کنید.

استفاده از چند حساب تلگرام برای بازی Monster Hunter: World می‌تواند برای ارتباط و هماهنگی بین اعضای گروه یا تیم همکاری بسیار مفید باشد. این بازی چندنفره و همکاری‌ای است که نیاز به هماهنگی بین بازیکنان دارد، بنابراین استفاده از چند حساب تلگرام می‌تواند به کاربران این امکان را بدهد تا ارتباط مستقیم با دوستان و همکاران خود را حفظ کنند و در هنگام بازی از اطلاع رسانی سریع و موثر بهره‌مند شوند.

همچنین، استفاده از چند حساب تلگرام برای Monster Hunter: World می‌تواند به عنوان یک ابزار مدیریتی موثر عمل کند. با توجه به محدودیت‌های زمانی و تعدادی کارهای مختلف که در این بازی وجود دارد، داشتن چند حساب تلگرام به کاربران این امکان را می‌دهد تا وظایف و مسئولیت‌های مختلف خود را به راحتی مدیریت کنند و بتوانند به بهترین شکل ممکن از تجربه بازی لذت ببرند.

درایور کارت گرافیک خود را به روز کنید

درایور کارت گرافیک شما نمایشگر رایانه شخصی شما و بازی را کنترل می کند. مشکل صفحه خالی می تواند نشانه یک راننده قدیمی، فاسد یا گیر کرده باشد. با نصب آخرین نسخه درایور کارت گرافیک مشکل شما در این مورد حل می شود.

راه های مختلفی برای به روز رسانی درایور وجود دارد. می‌توانید آن را به‌صورت دستی از وب‌سایت سازنده کارت دانلود کنید، از Windows Update استفاده کنید یا از ابزار به‌روزرسانی درایور شخص ثالث استفاده کنید.

اگر می خواهید از طریق وب سایت سازنده دستگاه بروید، باید نسخه کارت خود را دانلود کنید. بنابراین، پارامترهای جستجوی مناسب را وارد کنید و مطمئن شوید که درایوری که نصب می کنید برای سیستم عامل شما طراحی شده است.

برای استفاده از Windows Update، Windows Update را در منوی Start جستجو کنید و کلاینت را اجرا کنید. بر روی Check for Updates کلیک کنید و تمام به روز رسانی های معلق خود را نصب کنید. سپس روی View All Optional Updates کلیک کنید، بخش Drivers را باز کنید و درایور کارت گرافیک خود را انتخاب کنید.

در برخی موارد، Windows Update ممکن است آخرین به روز رسانی را برای درایور کارت گرافیک شما ارائه نکند. همچنین ممکن است جستجو از طریق وب سایت انویدیا یا AMD در جستجوی درایور برای شما چالش برانگیز باشد. برای آسان‌تر کردن کارها، از ابزار به‌روزرسانی درایور مانند Auslogics Driver Updater استفاده کنید.

این ابزار به شما کمک می کند تا درایورهای مشکل دار را جستجو کرده و به طور خودکار آنها را به روز می کند. نسخه کامل آن می تواند چندین به روز رسانی درایور را به طور همزمان دانلود و نصب کند و با ویندوزهای 7، 8، 10 و 11 سازگار است.

بازی کامپیوتری
بازی کامپیوتری

Monster Hunter: World را به عنوان مدیر اجرا کنید

Monster Hunter: World ممکن است برای راه اندازی نیاز به دسترسی به منابع سیستم محدود داشته باشد. شما می توانید با اجرای آن به عنوان مدیر، اجازه استفاده از این منابع را به آن بدهید.

برای اجرای بازی به صورت ادمین، روی میانبر آن راست کلیک کرده و روی Properties کلیک کنید. سپس به برگه Compatibility در گفتگوی Properties بروید و کادر “Run this program as an administrator” را علامت بزنید. روی OK کلیک کنید.

اگر نمی توانید میانبر بازی را پیدا کنید، می توانید فایل اجرایی اصلی آن را با مراجعه به برنامه Steam پیدا کنید. Steam را باز کنید، روی Monster Hunter: World کلیک راست کرده و روی Properties کلیک کنید. به تب Local Files رفته و بر روی دکمه Browse کلیک کنید. اکنون فایل اجرایی بازی را پیدا کنید، روی آن کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.

فایل های بازی خود را تعمیر کنید

فایل های خراب و از دست رفته بازی باعث بروز انواع مشکلات، از خرابی بازی گرفته تا صفحه نمایش سیاه می شود. می توانید با بررسی فایل های بازی خود در Steam مشکل صفحه خالی را برطرف کنید.

این مراحل را دنبال کنید:

  • Steam را راه اندازی کنید و Monster Hunter: World را پیدا کنید.
  • روی بازی کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید.
  • به تب Local Files رفته و بر روی دکمه “Verify integrity of game files” کلیک کنید.
  • Steam اکنون فایل‌های بازی را اسکن کرده و فایل‌های گم شده یا خراب را جایگزین می‌کند.
  • توجه داشته باشید که بسته به سرعت سیستم شما و تعداد فایل های مشکل دار، این فرآیند ممکن است کمی طول بکشد.

بازی را دوباره نصب کنید

اگر هیچ یک از راه حل های بالا مشکل صفحه خالی را حل نکرد، ممکن است بازی را دوباره نصب کنید. ممکن است برخی از فایل ها برای نصب Steam خیلی آسیب دیده باشند. همچنین، راه‌انداز فایل‌ها را مانند فایل‌های پیکربندی تأیید نمی‌کند.

بنابراین، بازی را حذف کنید و تمام فایل های آن را پاک کنید، سپس آن را دوباره نصب کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا