کسب و کار

نکاتی برای گسترش کسب و کار در سطح بین الملل

تدوین سیاست ها قوانین سازمانی

تدوین خط مشی ها، رویه ها و کتابچه های راهنما که مطابق با قوانین و مقررات محلی و با حفظ تعادل در سیاست های شرکت باشد.

کار بر روی برنامه های مزایای رقابتی که کارمندان محلی بسته های پاداش وسوسه انگیز و رقابتی را پیدا می کنند که بر اساس استانداردها و سنت های محلی است. علاوه بر این، مدیریت حقوق و دستمزد و وظایف منابع انسانی نیز بخشی از آمادگی سازمانی و فعالیت های آن است.

ایجاد یک استراتژی ورود به بازار

یک استراتژی موثر برای بازاریابی و برندسازی محصولات بسیار مهم است. تنها یک استراتژی موثر و یکپارچه می تواند فروش و سود ایجاد کند.

اجرای یک استراتژی موثر نیاز به سیاست خاصی دارد که به فروش، تحویل آن، برندسازی مناسب، برنامه های بازاریابی، استراتژی و قیمت گذاری می پردازد. همه اینها برای برجسته شدن در بازار و رشد درآمد مهم است.

می تواند بیشتر با آن مقابله کند

ارزیابی مدل فروش، آیا مستقیم غیر مستقیم و توزیع کننده است یا ترکیبی؟

تعیین روش ها و استراتژی های فروش با راهکارها و ویژگی ها.

کار بر روی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) و ارزیابی مدل قیمت گذاری. مصرف کنندگان کشورهایی که به خوبی توسعه نیافته اند کاملاً از قیمت آگاه هستند و بودجه خاصی برای چیزها دارند.

مسائل حقوقی

قوانین و مقررات در کشورهای مختلف متفاوت است. کشورهایی هستند که از نظر قوانین سختگیرانه و امور قانونگذاری بسیار محبوب هستند و سپس کشورهایی هستند که چندان نگران این موارد نیستند.

با این حال، برای کسب‌وکاری که از خارج از کشور آمده است، مهم است که قوانین و مقررات محلی را کاملاً رعایت کنند، در غیر این صورت یک اشتباه یا تخلف کوچک می‌تواند آنها را در دادگاه دچار مشکل کند.

برای شرکت ها داشتن دانش قوی از فرآیندهای قانونی برای به حداقل رساندن ریسک های تجاری بسیار مهم است. مستندات قانونی مناسب نیز بخشی جدایی ناپذیر از بومی سازی است.

شرکت ها باید روی بومی سازی قراردادهای تجاری کار کنند و امور حقوقی و مقرراتی را که محدود به صنعتی است که قرار است با آن سر و کار داشته باشند بررسی کنند.

تجارت بین الملل
تجارت بین الملل

دانش صحیح مالیات و امور مالی

یک کسب و کار نمی تواند بدون کار مناسب و دانش مالیاتی و مالی کار کند. لیست بلند بالایی از مالیات هایی وجود دارد که یک شرکت باید از آنها پیروی کند و بپردازد. قبل از جهانی شدن، تجزیه و تحلیل مالیات و امور مالی نیز ضروری است.

علاوه بر این، شرکت و سازمان باید بررسی کنند که آیا با برآورد بودجه مناسب و آشنایی با مالیات و قوانین آمادگی حضور در بازار خارجی را دارند یا خیر. آنها همچنین باید بررسی کنند که آیا مخاطبان هدف و بازار به سیاست‌ها و رویه‌های شرکت محلی مربوطه پایبند هستند یا خیر.

در نظر گرفتن حسابداری، مالیات و حقوق و دستمزد نیز بخشی از تامین مالی مالیاتی همراه با ایجاد روابط بانکی محلی است. باید یک برنامه ریزی مناسب و توسعه یافته برای مدیریت ریسک وجود داشته باشد. برای رسیدگی به امور مالی از همه جهات، انتقال سیاست قیمت گذاری و گزارش های فروش و مالیات نیز باید به خوبی مدیریت شود.

تهیه بودجه نهایی

در نظر گرفتن مراحل فوق که مهم است قبل از رفتن به خارج از کشور در نظر گرفته شود باید در بودجه نهایی و تهیه آن کمک کند. همچنین همه ذینفعان باید از بودجه نهایی و اطلاعات کافی در مورد گسترش بین المللی مطلع شوند.

در این راستا باید حداقل یک بودجه 3 ساله با طرح تجاری 12 ماهه تدوین شود. علاوه بر این، باید KPIهای دقیق با تمرکز اصلی روی محتوا تقریباً هر شش ماه یکبار داشته باشد.

مدیریت همچنین باید بر روی انجام بررسی های عملیاتی فصلی و القای انرژی خود به بودجه بلادرنگ و گزارش واقعی آن با انواع و تحلیل های بیشتر کار کند.

ایجاد روابط موثر با شرکت های محلی

رقابت و روابط سالم برای برتری در بازار جهانی و به ویژه در محیط کسب و کار هدف حیاتی است. شرکت‌ها باید برای کسب مزیت رقابتی تلاش کنند و همچنین باید با رویکردی مثبت به محصولات و خدمات مکمل وارد شوند.

چنین اقداماتی همیشه می تواند سازمان را حمایت کند و شهرت آن را در بین رقبا با حداقل حاشیه ریسک مالی بهبود بخشد.

شرکت ها همچنین باید با متحدان خود و سایر توزیع کنندگان مذاکره کنند. آنها باید بیشتر کنار هم بنشینند تا روی توسعه یک اکوسیستم و مدل کسب و کار که در درازمدت برای همه مفید است، کار کنند.

باید یک تیم جداگانه وجود داشته باشد که باید منابعی را که شرکت برای مدیریت و تحریک روابط اختصاص داده است، تشکیل دهد.

انتخاب یک کارشناس محلی سازی حرفه ای

اهمیت ارائه دهنده خدمات زبان حرفه ای و بومی سازی را هرگز نمی توان نادیده گرفت. یک تیم حرفه ای از مترجمان برای شروع توسعه تجارت در خارج از کشور اجتناب ناپذیر است. آنها کسانی هستند که از محتوای شما مراقبت می کنند و ترجمه با کیفیت را تضمین می کنند و راهی هموار برای بومی سازی موثر هموار می کنند. گسترش تجارت در خارج از کشور کار ساده ای نیست، بلکه فرآیندی گسترده و چالش برانگیز است.

هر مرحله و هر منبع باید عاقلانه انتخاب شود. یک شرکت ترجمه حرفه ای نیمی از مشکلات را حل می کند. علاوه بر این، ترجمه تایید شده و با کیفیت نیز فرآیند بومی سازی را تحریک می کند.

علاوه بر این، کارشناسان بومی سازی می توانند موارد را با دقت بیشتری ادغام کنند. بنابراین، مطمئن شوید که در انتخاب یک دارالترجمه و تیم محلی سازی سازش نمی کنید.

آموزش حسابدار برای گسترش کسب و کار در سطح بین الملل خود

برای گسترش کسب و کار در سطح بین‌الملل، داشتن یک حسابدار ماهر و متخصص بسیار اساسی است. این مسئولیت به عهده حسابدار می‌افتد که اطمینان حاصل کند تمامی عملیات مالی شما به درستی انجام شود و همچنین از نظر قانونی و مالی پایا باشد. در ادامه، چند مورد از مهمترین نکاتی که باید در نظر گرفته شوند برای آموزش حسابدار به منظور گسترش کسب و کار در سطح بین‌الملل آورده شده است:

  1. آموزش مالیات و قوانین مالی بین‌المللی: حسابدار باید با قوانین مالیاتی مرتبط با کشورهای مختلف آشنا باشد. این شامل دانش در مورد کدهای مالیاتی بین‌المللی و توافق‌نامه‌های مالیاتی دوجانبه و چندجانبه است.
  2. ترجمه مالی: در صورتی که شما معاملات مالی بین‌المللی داشته باشید، حسابدار باید توانایی ترجمه مالی داشته باشد. این به این معناست که باید بتواند اسناد مالی را به زبانهای مختلف ترجمه کند تا بتوانید با مخاطبان بین‌المللی خود ارتباط برقرار کنید.
  3. آشنایی با استانداردهای حسابداری بین‌المللی: برای گسترش کسب و کار در سطح بین‌الملل، حسابدار باید با استانداردهای حسابداری بین‌المللی مانند استانداردهای حسابداری بین‌المللی (IFRS) و نیز استانداردهای مالیاتی مختلف آشنا باشد.
  4. تجربه در مدیریت ارز و ریسک بین‌المللی: با توجه به اینکه ارزش ارز و ریسک‌های مرتبط با تبادلات بین‌المللی ممکن است تأثیر گذار باشد، حسابدار باید توانایی مدیریت این امور را داشته باشد.
  5. آموزش در حوزه فرهنگ و سیاست‌های مالی بین‌المللی: فرهنگ و سیاست‌های مالی بین‌المللی می‌تواند بسیار متنوع و پیچیده باشد. حسابدار باید با این موضوعات آشنا بوده و توانایی برقراری روابط موثر با مخاطبان بین‌المللی را داشته باشد.
  6. آموزش در زمینه فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای حسابداری بین‌المللی: استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری بین‌المللی می‌تواند به بهبود عملکرد و کارایی کسب و کار کمک کند. بنابراین، حسابدار باید توانایی استفاده از این نرم‌افزارها را داشته و به روز با تغییرات فناوری باشد.
  7. توانایی برقراری ارتباطات بین‌المللی: برقراری ارتباط موثر با مخاطبان بین‌المللی شامل توانایی برقراری ارتباط در محیط‌های فرهنگی و زبانی مختلف است. این مهارت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

همچنین، موازی با این موارد، ارتقاء مهارت‌های کسب و کاری و ارتباطی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو می توانید از بهترین آموزشگاههای کلاس حسابداری کمک بگیرید.

تبلیغات

گسترش کسب‌وکار نیازمند استراتژی‌های خلاقانه و استفاده از بسترهای مختلف برای افزایش دیدارپذیری و جذب مشتری است. یکی از بسترهای محبوب برای تبلیغات و بازاریابی، اینستاگرام است که با داشتن میلیون‌ها کاربر فعال، فرصت‌های بی‌نظیری برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند. بهترین پیج‌های اینستاگرام برای تبلیغ، آن‌هایی هستند که تعداد زیادی دنبال‌کننده دارند، با مخاطبان خود تعامل فعال دارند، و محتوای جذاب و خلاقانه‌ای ارائه می‌دهند. همکاری با این پیج‌ها از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ یا تبلیغات مستقیم می‌تواند به گسترش کسب‌وکار کمک کند. برای انتخاب پیج مناسب، باید به نوع مخاطبان، زمینه فعالیت و شهرت پیج توجه کنید.منبع

کلمات پایانی

جهانی شدن یک کار پیچیده است. کار و تمرین زیادی می خواهد. هر فرآیندی قبل از اجرا نیاز به تحقیقات و مدارک خاصی دارد. ده عامل مهمی که برای اجرای یک تجارت بین‌الملل ضروری است شامل تدوین یک طرح تجاری مناسب، تشکیل تیم مجرب در سطح اجرایی، آمادگی محصولات، سازمان و استراتژی بازار است. شرکت همچنین باید از قوانین حقوقی، مالیاتی و مالی و مکانیسمی که اینها در بازارهای خارجی مربوطه کار می کنند آگاه باشد.

یکی از راه هایی که می توانید برند خود را جهانی کنید این است که تبلیغات خود را در سطح اینستاگرام شروع کنید. باید به افراد معروف و پیج های پر بازدید سفارش تبلیغ بدهید.  اگر از پیجی مطمئنید که می تواند برای معرفیتان خوب باشد درنگ نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا